woensdag 31 mei 2023

DE GODVREZENDE VROUW door Martha Peace - inleiding

Afbeelding van de inleiding van mijn review van het boek 'De Godvrezende Vrouw' door Martha Peace."

Tweede kans voor DE GODVREZENDE VROUW 
Ik heb besloten om een blogserie te wijden aan het boek "De Godvrezende Vrouw". Dit boek stond me jaren geleden behoorlijk tegen. Ik ruilde het in voor een dikke trilogie van Francine Rivers. Maar onlangs las ik zowel positieve als negatieve reviews en werd mijn nieuwsgierigheid getriggerd. Dus, ik dacht bij mezelf: ik geef dit boek een tweede kans!

Grapjes en voorzichtige conclusie
Bij het eerste hoofdstuk van "De Godvrezende Vrouw" liep ik vast dus besloot ik de hulp van mijn man in te schakelen. Samen probeerden we het hoofdstuk te doorgronden. Eerlijk gezegd leverde het vooral grapjes op. In één van mijn volgende blogberichten zal ik er dieper op in gaan. 


Duimpjes omlaag of toch niet?
Op mijn WhatsApp status deelde bovenstaande foto van het boek - met duimpjes omlaag - en tot mijn verrassing reageerde M. met: "Die linkse heb ik ook. Vond het een heel fijn boek, hoewel het al járen geleden is dat ik het las." Dat zette me aan het denken. Wat was er voor haar zo fijn aan? En waarom kon ik het destijds niet waarderen?

Blogserie
Dus hier ben ik, klaar om het boek opnieuw te ontdekken en mijn gedachten erover te delen in een blogserie.

Afbeelding boe en bijbel bij de inleiding van mijn review van het boek 'De Godvrezende Vrouw' door Martha Peace

Ga mee op reis
Ben je nieuwsgierig geworden? Houd mijn blog dan goed in de gaten of abonneer je om geen enkele update te missen. Ga mee op reis terwijl ik de hoofdstukken van DE GODVREZENDE VROUW één voor één naast Gods Woord leg. 

📚👩‍💼 Heb je dit boek ooit gelezen?
🤔 Wat sprak je aan in dat boek en wat stootte je juist af? 
🌟 Facebook groep

5 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd, Aritha, ken het boek niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat ik af en toe jouw hulp inroep Rita :)

      Verwijderen
    2. Hahaha, zou het leuk vinden om hier en daar met met je mee te denken, Aritha 🤔🧐

      Verwijderen
  2. Ik ben ook benieuwd, want dit boek ken ik ook nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen